Учитель року - 2018

Інформаційна картка
учасника І (районного) туру
всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2018»
1.
Прізвище, ім’я, по батькові
Янишевська Ірина Петрівна
2.
Які вищі навчальні заклади закінчили, у якому році, спеціальність за дипломом
КДПУ ім. В.Винниченка, 2011 р., вчитель української мови та літератури, зарубіжної літератури
3.
Педагогічний стаж роботи
6 років
4.
Місце роботи (найменування навчального закладу відповідно до статуту)
Філія “Степанівська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів” КЗ “Устинівське НВО “Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів”
5.
Посада
Вчитель української мови та літератури, зарубіжної літератури
6.
Кваліфікаційна категорія
ІІ кваліфікаційна категорія
7.
Звання
-
8.
Класи, в яких викладаєте
5, 6, 7, 8, 9
9.
Посилання на власний Інтернет- ресурс
10.
Педагогічне кредо: Відкрити в кожній дитині душу творця, дати їй змогу пробудитися і розквітнути.
11.
Інноваційні форми роботи та технології, що використовуєте (обсяг – до однієї сторінки)
12.
Автопортрет учасника «Я – педагог і особистість» (у формі есе обсягом до однієї сторінки)

Інноваційні форми роботи та технології, що використовую

На сьогоднішній день сучасний урок потребує від вчителя якнайкращого поєднання різних форм навчальної діяльності учнів. Це і групова робота, і парна, і колективна.
Безсумнівно, перше місце в інноваційних формах роботи належить інтерактивним методам навчання.
Учнів потрібно захопити процесом навчання, тому я дуже раділа, коли мої діти перестали боятися неправильної відповіді. У цьому мені допоміг метод “Чому?”, де діти самостійно шукають відповіді на запитання.
На уроках розвитку мовлення я використовую метод 6 капелюшків. Учням до вподоби цей метод, адже саме завдяки йому можна розглянути всі точки зору тієї чи іншої проблеми. Діти висловлюють креативні ідеї, що допомагає прийняти правильне рішення.
Учням 5-6 класів дуже подобаються імітаційні ігри, де кожен з них реагує на конкретну ситуацію, виконуючи поопераційні інструкції.
Нещодавно для себе відкрила метод сторітеллінгу. Він дає право матеріал викласти у формі історії, з героями та несподіваним розвитком подій. Завдяки цьому способу дітям легше сприймати матеріал, а також його запам’ятовувати.
Великий об'єм інформації подаю у формі кластера, тобто, використовуючи тільки ручку та папір, зображуємо посередині ключове слово,а навколо нього подаємо інформацію в так званих “гронах” або колах.
Метод, який дуже мене зацікавив, і, який я вже встигла випробувати з учнями, - це ментальні карти або карти розуму. Дітям дуже сподобалося сприймати інформацію через малюнки та слова. Таке поєднання захоплює учнів, тому варто зупинитися у відповідний момент.
Використовуючи інноваційні форми роботи я впевнилася у тому, що учні почали краще розуміти матеріал, аналізувати та виділяти головне. Я впевнена, що інноваційні форми роботи допоможуть відновити інтерес учнів до навчання.

Автопортрет «Я – педагог і особистість»

Мій вчительський шлях розпочався ще в дитинстві. Саме тоді я вже виправляла помилки у листівках, які лежали у бабусиній скрині.
Пройшло ...надцять років, багато чого змінилося: листівки змінились на учнівські зошити, олівець - на червону кулькову ручку, скриня - на рідну школу.
6 років вчителювання за плечима - це початок нелегкої, але такої привабливої та захоплюючої історії.
У цій історії наступний день не схожий на попередній. Це дуже цікаво, хоч в той же час і складно: ти маєш бути водночас і педагогом, і особистістю, ти маєш вирішувати складні питання, які дуже люблять підкидати учні.
Для мене вчитель - це людина творча, яка в будь-який момент готова повести за собою шкільне товариство. Це активна особистість, яка залучає до діяльності.
Учитель - це приклад для інших, який є не тільки компетентним фахівцем, а й людиною, яка прагне до саморозвитку, ще й залучає до цього своїх учнів.
Працюючи сьомий рік вчителем, я зрозуміла: щоб дітям було цікаво на уроці ( та й не тільки) потрібно йти в ногу з часом, не зупинятися надовго на певному проміжку шляху.
Сягаючи думкою у майбутнє (а що ж буде далі?), я розумію, що за будь-яких обставин я обрала правильний шлях. Нехай він буде тернистим, але це мій, власний, вибір.

Немає коментарів:

Дописати коментар